Daar gaat ze...

19 oktober 2017 - Utrecht, Nederland

don't call it a dream call it a planNa jaren hopen en dromen, werd mijn plan vorig jaar augustus concreet: Ik kon verlof regelen op mijn werk om een fan-tas-tische reis te gaan maken! Na een jaar verder wegdromen bij de plekken die ik wil bezoeken (naast het einde van de wereld) ben ik inmiddels een maand voor vertrek, nog maar een maand! Een aantal zaken weet ik al: ik ga naar Paaseiland, ik ga naar het meest zuidelijke punt van de wereld, ik ga een wandeltocht maken in Patagonië (een soort van enorme persoonlijke overwinning als dat afgerond is), ik ga naar Buenos-Aires (en daar ga ik natuurlijk Tango dansen). En als kers op de taart komt Michel mij de laatste twee weken opzoeken.

Grappig is dat ik al jaren droom van Buenos-Aires, maar altijd zei dat ik daar alleen heen wil als ik in ieder geval een beetje Tango kan dansen. En dankzij de danslessen die ik heb gehad, mag ik deze stad nu van mezelf bezoeken. Ook heb ik altijd de wens gehad het meest zuidelijke punt van de wereld te zien. Waarschijnlijk niet eens omdat het een super mooie locatie is, maar omdat het "het einde" is. En het einde... dat is interessant!

Goed, deze website dus gaat over mij en mijn reis, maar dit blog gaat ook over de persoonlijke overwinningen die ik ga boeken, de dingen die ik van mijn bucketlist ga afvinken: Over de Hill